20.5.09

Rechte banaan - niet alle bananen zijn krom!


Wie durft nog langer beweren dat alle bananen krom zijn?
Wel, hier heb ik het bewijs, zwart op wit!



Vandaag vond ik in de winkel een rechte banaan (een biologische). Eerst had ik een afkeer, hoe kan een banaan nu immers recht zijn...? Maar wat later besloot ik toch om de banaan op te eten.. Hoeveel kansen krijg je in je leven om een echte rechte banaan te eten? Inderdaad, niet veel!



De banaan leek op het eerste zicht rijp, maar in de mond was hij best stijf en dus moest ik stevig kauwen. Niet zo lekker als een gewone banaan, maar toch eetbaar.

Ik kon het niet laten om er een filmpje van de schieten, zoiets unieks zie je toch niet alle dagen. Dit filmpje is net zoals de banaan NIET gemanipuleerd op welke wijze dan ook.




1 opmerking:

ArchiVision Directory zei

Ik kan u anders wel uitleggen waarom de meeste bananen krom zijn. Velen denken dat de banaan krom groeit omdat ze naar het licht toe groeien. Niks is minder waar. De bananen groeien immers krom door de zwaartekracht. Ze buigen door hun eigen gewicht naarmate ze groeien. Voor de volledige uitleg: